Brams Paris is in het jaar 1975 opgericht en erg snel uitgegroeid door middel van de populaire jeansmodellen en goede doorverkoop. Door de jaren heen heeft het merk zich ontwikkeld als een sterk merk binnen het laag- en middensegment. Ze hebben zich kunnen scharen onder de paraplu van HVEG Investments BV welke met een duidelijke visie en strategie het merk in november 2013 heeft overgenomen, is de service voor de lange termijn gewaarborgd.

Verder onderscheid Brams Paris zich door middel van het brede en diepe Never Out of Stock assortiment, de perfecte pasvormen en de concurrerende prijs/kwaliteitsverhouding.

De missie en visie van Brams Paris is dat ze sterk geloven in een cultuur van partnership en brengen die overtuiging dagelijks in praktijk. Dat blijkt niet alleen uit hun betrokkenheid bij afnemers en toeleveranciers, maar ook uit de constante kwaliteit van de producten. Ze zien zowel de afnemers als de toeleveranciers als partners in één commercieel traject. Deze hebben een gezamenlijk doel voor ogen namelijk de ontwikkeling, productie en verkoop van aansprekende en succesvolle collecties welke vanuit een Never Out of Stock concept kunnen worden geleverd. Ze mogen zich niet voor niets rekenen tot een klantenkring  van 1000 verkooppunten in de Benelux en Duitsland.

Het merk voelt zich verantwoordelijk voor alle activiteiten die in haar naam wereldwijd worden uitgevoerd. Daarom zorgt Brams Paris ervoor dat de medewerkers in de fabrieken waar zei produceren onder menselijke omstandigheden hun werk kunnen doen. En natuurlijk is Brams Paris tegen kinderarbeid, maar wie is dat niet?

Bedrijfskleding Werkkleding Werkkleding Helmond Werkschoenen Werkschoenen Helmond Van de vrande bedrijfskleding Helmond Bp bedrijfskleding Bp werkkleding Koksbuis dames Koksbuis heren

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×